tisdag 1 mars 2011

Save the best for last.

Vaknade för ca 30min sedan och känner mig inte alls utvilad, kunde inte sova igår och jag kunde inte sluta tänka så jag lyssnade på musik och speciellt på gråtlåten jag länkade i inlägget nedanför och jag tror jag vet vad jag vill nu. Tror jag fått rätsida på känslorna, ska bara fundera lite till. Annars så rör sig anställningsintervjun jag ska på i huvudet idag. Är supernervös, det liksom bubblar i hela mig och alla är så fina och peppande att jag gråter hela tiden och ingenting är som det ska men jag vill inte ha det på annat sätt just nu, det är så här det ska vara. Så vad ska jag göra idag, jo jag ska äta och komma på en diskret sminkning och fina kläder. Det är vad jag ska göra. 

Vad ska ni göra?

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar