söndag 20 februari 2011

Aldrig nånsin komma ner - Sofielund.

Det är jag och Thåström och Buzzcocks ikväll, vi och ett varmt täcke. Vi funderar på relationer, tankar får flyta runt och titt som tätt slänger vi fram ett leende och vi fäller även tårar. Tänker på gamla tider, på fina vänner och förlorade tider. Sakerna vi glömde och drömmarna vi förlorade. Haha, skämt åsido. Jag filosoferar med fina saker på msn och tårar får falla och leenden får värma min själ och jag klarar det mesta. Testar att tänka jobbiga tankar som inte känns jobbiga och fantiserar om bara ben i sommarvärme och någon att skratta tillsammans med dem där ljumma kvällarna. 

Livet går framåt och jag är inte längre rädd för att följa med vart det än bär. Jag vill följa med och jag hoppas att ni också hänger på.

Puss på er


Osminkad tjej en varm sommardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar