fredag 18 februari 2011

Kan jag så kan du.

Godmorgon pepprade pepparstekar med extra pepp.

Vaknade vid 05:50 och har nu fått i mig min shake, som är en måltidsersättning. Den var inte god men jag höll för näsan och svalde, fungerar skit bra. Ska snart klä på mig för om 15min ska jag gå mot tuben och åka till gymmet. Köra ett skönt Cardio-pass på gymmet och sen ska jag hem för att tvätta. Så ser det ut so far, när tvätten är klar så ska jag ta mig en promenix in mot staden och äta lunch med Diana på vårt favorit kinahak. Dock är jag inte sugen på sushi som jag brukar, tror det får bli massa grönsaker och kött för mig för det är något jag är sugen på kinamats grönsaker i sån där genomskinlig sås och biff med bambuskott. Smarr! Annars då, jo alltså allt som Jejje sa igår fick mig som sagt att tänka om kring allt det här med kost och träning och jag insåg att jag måste lägga om lite där så uppskrivet på en lapp fick jag ett konkret förslag på hur jag ska gå till väga och det är jag mycket tacksam för.. Det kommer gå så fint och jag fick så jävla bra respons från alla nära som jag pratade med under gårdagen. Så TAGGA till nu för fan, beachen 2011-2012 känns inte så jävla långt borta.

Ha en asbra dag med mycket roliga saker!
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar