lördag 5 februari 2011

This is the story of a girl.




Kvällens låt här

Hur många gånger kan man bli sviken och gå sönder för att sedan läka? Hur många läppar kan man kyssa innan man slutar längta efter nya och hur många leenden kan man möta innan man slutar sakna det där första leendet från den där speciella människan? Svaren äger jag inte, vill inte heller äga. Jag vill fortsätta njuta av hans ord och fina sätt att berätta för mig hur bra allting kommer bli. Hans hopp smittar av sig och ger mig hopp och hans skratt i kvällens mörker får mitt hjärta att tro på att mitt skratt kan låta sådär glatt en dag. Jag tror helt och fullt ut att han kan vara en sån där person som kommer glädja mig resten av mitt liv, en sådan person som alla söker men nästan aldrig finner. För hans fina ord skänker hopp och tanken på hans läppar som rör sig och formar orden jag hör, får mig att förstå att en människa som är så är det bästa jag någonsin kommer få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar