onsdag 2 februari 2011

Dear Diary..

Istället för bara vik imorgon och på fredag har jag vik för hela nästa vecka också, fint va? Lite klirr i kassan blir det allt :) Sitter här och har ingenting att göra. Väntar på att en viss människa ska logga in på msn, ska väl försöka städa lite, diska lite och kolla klart på Accidential husband, får se hur den slutar. Tror jag redan vet hur den slutar, inte svårt att gissa. Hur som, kvällen har bjudit på lite tårar och lite "känn dig dum känslor", fastän jag egentligen inte kan rå för det och faktiskt inte menar illa, jag har fortfarande en lång väg att gå men så länge jag fortfarande försöker kan man inte ge mig annat än cred. Så jag intalar mig mina mantran och fortsätter jobba med mina fel, har börjat fundera på att gå o prata med någon igen, dock någon som inte var som den förra. Någon som kan komma med konkreta saker att säga och inte typisk film "how do you feel about that". Kanske ska ta tag i det, ringa och boka en tid? Det kan nog hjälpa lite under resans gång. Denna långa jävla resa full av hinder och svårigheter som kallas livet. Tur att jag är en levnadsglad tjej med en vilja, annars hade min resa varit slut för länge sedan. Haha, nu sitter jag och motiverar mig själv inför ett pass imorgon, om jag kommer sjunka genom jorden och tycka livet är pinsamt? Absolut, förhoppningsvis är det lika "kul" som igår, men vad kan egentligen slå dansen? Längtar redan till nästa vecka! 

Nej ni, nu blir det städning, prat på msn och peppning med Malin! :)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar