måndag 7 februari 2011

Donkey.

Är trött som en åsna och väldigt trött, saknar dessvärre min Sussie och hoppas på att när denna vecka är slut att jag får träffa henne, för nu börjar det saknas lite för mycket igen. Farfar vore inte heller helt fel att få träffa o umgås med, inte heller Linda. Fast man kan ju inte få allt, idag ska jag i alla fall få träffa min bästis och det var inte igår, eller jo det var det fast det var inte igår vi tränade eller umgicks. Så det så. Jag blir icke förvånad om jag somnar på crosstrainern eller under strechningen för mina ögonlock är väldans tunga idag. Har varit på småbarnsavdelningen och jobbat idag, barngråt och skrik är inte schyssta förutsättningar för en bra dag, fast det var mysigt att få gosa med bebisarna, för bebisar tycker jag om. 

Nu ska jag smsa Diana och säga att jag är fäääärdig. 

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar