fredag 4 februari 2011

The doctor and me.

Idag fyller världens finaste pappa år, hann inte skriva så mycket i morse då jag var trött som fan och lite stressad. Dagen har i alla fall varit mysig, hade bara ca 4-5 barn vid frukosten i morse och det var frukost som dem flesta tyckte om så inga konstigheter där inte, sen hade vi sångsamling innan vi gick ut och lekte i snön. Dagen har flutit så fort och jag ville inte riktigt gå när jag slutade, ville fortsätta mysa med barnen och gosa. 

Ska träna idag men lär göra det rätt snart för sen blir det ju till att fira pappa, farmor och mormor och några till kommer hit för att äta middag med oss så det blir antagligen en lugn och fin kväll. Imorgon tänkte jag sova tills jag vaknar, sen blir det till Skogås för då fyller mormor år och imorgon kväll vet jag att jag skulle göra något men kan icke komma på vad. Hur som, nu ska jag höra av mig till Diana och se hur vi gör med träningen. 

Ha en underbar helg allesammans så hörs vi när vi hörs! :)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar