söndag 27 februari 2011

Det är du och jag mot världen

Godkväll! 

Gårkvällen blev sjukligt rolig, allt var bara så perfekt. Det enda som gick snett var att jag ramlade och åsamkade mitt huvud lite smällar, men det var så fruktansvärt roligt att allt det där spelade ingen roll. Vi dansade, sprang, eldade, pulsade genom snön och var bara helt allmänt flippade. Det pussades, kramades och skrattades och jag var med alla fina människor. Det var nästan eufori! Vaknade i morse av en sjujävla huvudvärk som sedan dess har suttit i. Vi gjorde oss i ordning och promenerade sedan mot Heby sporthall och kollade på Eriks match, dem förlorade, vi åt godis och sedan blev det samling vid pumpen, haha eller ja åtminstone på Verona där vi åt snuskigt goda pizzor. Smarr! Fick sedan skjuts hem med Jesper och kollade på två avsnitt av Sons of Anarchy. Sjukt bra serie och jag är fast och fallen för Jax. Hur som, vår buss mot Uppsala skulle gå klockan sex men kom tjugo över och sedan var det förseningar hela vägen hem, ca 40min sena med tåget in till Sthlm, men vad gör det när helgen varit så fruktansvärt bra? Absolut ingenting! Så här sitter jag hemma och ler för att min helg blev så fruktansvärt bra. Vill bara tacka alla som gjorde den till den bästa helgen på länge, ni är bäst! :) 

Nu ska jag gå och sova för jag har en låång jobbdag framför mig imorgon. Hoppas era helger varit lika bra som min!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar