lördag 5 februari 2011

I'll be your shelter.

Godmorgon peeps!

Jag har sovit hela tolv timmar i natt, så fruktansvärt skönt. Dock är inte humöret speciellt bra, saker gör fortfarande ont och vissa saker önskar jag att jag inte visste. Det vore så jävla skönt att vara ovetande i detta sammanhang, för jag vill inte vara med och se folk jag tycker om såras, men det händer rakt framför mitt ansikte och jag vill inte se det. Jag vill finnas där när dem behöver mig och hjälpa till men snälla gör inte en långsam genomgång av hur ni sårar dem framför mina ögon. Jag blir illamående, gråtfärdig och paralyserad av smärta. 

Igår firade vi som sagt pappa, idag ska vi fira mormor och sen är det tänkt att jag ska träna, tror dock inte det kommer ske för jag känner att jag behöver finnas där för vissa människor. Jag känner att jag måste prioritera bort lite saker, för att orka finnas där för andra och då är träningen verkligen inte prio ett. Får dock se, kan bli lite träning i alla fall. Jag vill ju inte missa den men vet att hela nästa vecka är fullsmockad av träning och det känns så jävla bra. 

Så nu vet ni det, nu ska jag studsa in i duschen, gråta en skvätt och sedan göra mig i ordning. Det är fan inte lätt att heta Isabella Linnéa Jonsson idag. 

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar