torsdag 10 februari 2011

Bring your own boobs.

Försov mig idag igen, eller ja alltså jag var ju i tid men jag fick mindre tid att sminka mig på och så. Alltså en lite mer kranky Bella på morgonen. Blev i alla fall en ganska frän lila sminkning, trots lite tid då jag blivit expert på att sminka mig snabbt. Är hemma på rast nu och tänkte trycka i mig lite kladdmuffins innan jag går tillbaka, idag får jag hoppa till stora barns avdelningen, alltså snäppet jobbigare barn, haha. Hur som är allting bra, för lite sömn i natt dock och näsblod i morse igen och en gång i natt, pratade med en sköterska på vårdguiden som frågade om jag brukade blöda osv. Hon trodde att det kunde bero på att jag stressat mycket och att min blodtryck då höjs, brukar ha lågt-normalt i övrigt. Men om det fortsatte skulle jag kolla upp det, i och med att jag haft huvudvärk också som jag nu tror hör ihop med en begynnande bihåleinflammation. Jaja, jag skiter i sjukdomar and so on, för jag lever och jag mår bra. 

Ha en fortsatt fin dag, the kladdkakemuffins are waiting for me ;)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar