måndag 7 februari 2011

Amazing Grace.

Hemma från gym och ska snart bädda ner mig, har tydligen sovmorgon imorgon så börjar klockan 9, vilket inte är alls fel :) Ska bli så skönt så att få äta frukost hemma, mammas nybakade bröd för övrigt och bara glassa i pyjamas med en kopp thé som mina morgnar brukar se ut. Det kommer bli en bra dag imorgon, det var en bra dag idag med :) Jag fick umgås med min Diana och det var längesen, mycket på grund av att jag mått som jag mått men nu så, nu faller bitarna på plats och jag känner att jag kan vara den jag egentligen är. Visst finns det mycket kvar, det tänker jag inte hymla om men det finns desto mer som är avklarat. Jag är en duktig tjej! Har trots det ringt och pratat med ungdomspsykiatrin, så dem skulle återkomma. Perspektiv är alltid bra att få. Nej nu värker huvudet, nu blir det säng. 

Godnatt på er!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar