måndag 21 februari 2011

Chains and whips excite me, perfectly good at it.

Hellojsan!

Haft en väldigt mysig dag med sängmys, tvättstuga, bästismys och fint mys med fina Kimmie. Har tvingat i mig min detoxdryck, dock ätit ett mål mat men imorgon kör jag ordentligt igen. Ska även jobba imorgon, kommer bli skoj. Ny förskola, nya barn och nya namn att lära sig.. Phew! Mycket roligt i framtiden, laddar om hela tiden och taggar till. För är det inte så man ska göra? Ladda inför alla äventyr som stundar, det känns som en vettig sysselsättning. Fast nu kommer jag ju jobba lite mer i framtiden också, ska bli så kul att få jobba och få suverän lön liksom! Har förövrigt unnat mig två nya fina nagellack och imorgon blir det nog två till, för naglarna måste ju vara fina! Eller hur? :)

Nu ska jag bädda min säng och snart gå och lägga mig, upp vid sex imorgon bitti.
Pussis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar