tisdag 22 februari 2011

More than words.

Han knåpade ihop ett sms och med tanke på att han är ganska fåordig så får det mig att känna mig speciell. Det var ord, vissa tomma och andra fulla men hur som var det ord. Ord som när jag stod i snön fick hjärtat att skjutas upp i halsgropen, ord som fick tårarna att rinna till och ord som fick mig att le från öra till öra. Det var så fruktansvärt fint, nej det var ingen kärleksförklaring. Det var ett vanligt sms, ett sms som dock betydde mer än världen för mig. Ett sms som fick mig att känna mig speciell och stark. Något jag inte känner sådär alltför ofta. Han är en fantastisk människa den där Mr. Fab! Så tackis för det fina du! Tack för att du mitt i stressen tog dig tid att tänka på mig, på det jag berättade och sedan knåpade ihop det fina smset. Tack för att du delade din historia med mig, för att du inte blev stött när jag valde att inte berätta min, att du förstod när jag förklarade hur jag kom dit jag är idag och inte ställde en massa jobbiga frågor utan sa att du är intresserad att höra den, när jag känner mig redo att berätta den.

Det borde finnas fler människor som Mr. Fab!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar