fredag 11 februari 2011

All I need is you.

Hellojsan.

Hemma från jobb nu och ska snart fixa klart middagen med mamma, blir kyckling med ris och gräddsås. Känner mig lite vemodig, var lite jobbigt att krama alla barn hejdå och inte veta när jag får vara där igen, men som det ser ut nu så kommer det inte bli något på Päron nästa vecka, jobbar på Slussen imorgon och Kepsen på måndag. Söndag blir en vilodag vill jag lova, det kommer garanterat behövas och om jag inte minns helt fel har jag även pass på slussen nåt nästa vecka. Fast vem vet, vet bara att denna lön kommer bli ruskigt rolig och vet ni vad, jag ska spara en del men sedan ska jag även spendera lite på mig själv. Behöver ny foundation, men min kostar ju enbart 95kr, så det kan man ju inte kalla dyrt. Behöver även färga håret och jag behöver verkligen lite nya kläder (not), haha. Men det tänker jag unna mig ändå.

Ha en bra kväll nu finisar! Det kommer bilder under kvällen ;)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar