fredag 25 februari 2011

I'm on my way!

Godmorgon. 

Idag mår jag bra, hade feber i natt och huvudvärk när jag vaknade men jag är glad för jag ska få åka till mitt Sala, min Sussie, min Linda och mina fina barndomsvänner (och lite nytt folk). Det finns ingen känsla som kan slå den jag känner när jag ska dit, aldrig någonsin kommer jag kunna känna den här känslan för en annan plats. Den är magisk för mig, den är det finaste jag vet och det är helt klart världens bästa stad. Har duschat och tvättat håret nu på morgonen och ska snart äta lite frukost innan jag börjar terra min chef, så jag får mina jävla pengar för annars kommer jag få tuppjuck..
Nej, jag lägger upp min "go-to-Sala" låt. Den är bäst och exakt som Phil Collins sjunger, så känner jag vareviga gång som jag åker dit!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar