tisdag 15 februari 2011

Time to be brave.

Kvällen kommer gå till reflektion, massa tankar flyger i mitt huvud och jag får ingen direkt kontroll på dem. Jobbigt men även välbehövligt tror jag, har lärt mig vad min kropp behöver och vill så det fungerar väldigt bra när jag väljer att stänga av telefon och sånt nu. Inte samma rädslor som tidigare utan nu gör jag det för min skull. En sådan kväll kommer det bli. En lugn kväll. Ska gå till Ica strax och handla åt mamma, sedan kryper jag ner i badet och pysslar om mig själv och så blir det tidigt sänggång. Eller ja, någorlunda. Ska skriva av mig idag, fick tips av psykiatrin när jag ringde att jag ska skriva ner när saker känns jobbigt tills jag får en tid så jag inte glömmer saker som jag vill ta upp och bearbeta och idag har jag kommit underfund med en väldigt viktig sådan. Allt jag går igenom nu känns viktigt och jag är så glad att jag har människor att dela det med, speciellt Sussie. För sedan i somras har vi verkligen växt ihop på riktigt, nu är det vi mot världen för alltid och jag har alltid känt så men nu visar vi världen det också. För tillsammans kan hon och jag klara vad som helst. Hon har hjälpt mig så mycket och så fort jag känner att jag är behov av feedback eller bara en axel att gråta emot så vet jag att hon finns där. Tack älskade fina du, för allt du är och allt du gör!

Nej, nu är det dags för ica och bad. Dags att raka benen bland annat ;) Haha!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar