lördag 26 februari 2011

Sons of Anarchy.

Goddagens folket!

Vaknade vid fem i morse av att min höft låste sig på något jävla vänster, kunde inte direkt somna om så låg o smålurade lite tills klockan blev nio, då studsade jag upp innan jag gick till konsum och köpte lite tillbehör till frullen, vi åt frulle tillsammans och sedan åkte vi in till Sala. Väl där träffade vi Jennie m.fl och vandrade runt på stan medans dem åkte hem till Jessica och började fika, vi åkte dit senare och hade det väldigt trevligt. Fick gosa med bebis Christian och det var helt underbart, så liten och söt. Sen blev det en lunch/middag på Liljas så här sitter man, stoppmätt och nöjd. Ska duscha efter Sussie och sedan börja pilla med det mesta. Naglarna ska pimpas lite, sminket ska läggas och håret fixas och givetvis ska det förkrökas ;) Det kommer bli en helt underbar kväll, jag känner det på mig. Det liksom bubblar i mig, det blev inte bättre av alla skratt i bilen. Allting är bara så förbannat jävla bra för tillfället.

Hoppas ni allesammans som läser detta får en suverän helg och kväll!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar