söndag 13 februari 2011

Det är dimma över mig och över England.

Vaknade i natt av ett sms från fantastiska Mr. Fabulous, somnade sedan om med ett leende på läpparna för han är så knäpp och sen svarade jag i morse, tre minuter senare hade han svarat och jag skrattade. Såhär var konversationen.

Mr. Fab - Vad får man om man korsar en städerska och djävulen.
Jag - Mig och en polska på köpet?
Mr. Fab - Haha, nej ett rent helvete. Fast ditt svar var betydligt bättre.

Han får mig att skratta hela tiden och jag känner mig bara så glad att han är en sådan rolig människa och så glad och positiv att det smittar av sig på mig hela tiden. Det är bättre med magen och nu längtar jag efter min fina vecka som kommer bli sådär lagom skit nice. Imorgon jobbar jag, på tisdag blir det dans, på onsdag ska jag träffa Kimmie, torsdag ska jag till Nynäshamn och spendera dagen med Jejje och familj och på fredag är det 50års fest men den bästa dagen kommer nog bli lördagen för då fyller världens finaste lillskit tio år. Då har det gått tio år sedan jag första gången höll henne i mina händer, min fina! I övrigt är det snart slut på Februari o då blir det landet och Andreas födelsedagsfest och min överraskning och sedan är det Mars och då ska jag dra till Heby och bo där i en vecka minst men det mest spännande är att jag ska på arbetsintervju den första Mars! :D Det känns så jävla overkligt och roligt och spralligt i magen när jag tänker på det. 

Nu ska jag lägga mig och kolla tv, för sedan har jag lovat Mr. Fab att förklara hur en kvinna fungerar, fast ja hur jag fungerar med andra ord. Något annat vet ja inte om men jag är ju överdriven så ta halva mig så har ni en normal kvinna, haha. Det kommer bli FAB som vanligt. Sommaren är också jävligt välkommen faktiskt! 

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar