fredag 11 februari 2011

Släng ner nyckeln min fina.

Godmorgon

Det är fredag morgon och klockan är 07:50, jag vaknade för tjugo minuter sedan och ska snart göra lite frulle till mig innan jag påbörjar min sminkning. Hoppas ni alla sovit gott, det har jag gjort. Han var med mig i drömmen i natt och även fast vi bara pratat en gång den senaste veckan så jag blev glad av att se honom där i drömmen, han har ett väldigt snällt och förstående ansikte, det påminner mig om en människa jag en gång kände, en människa från det förflutna. Sådana där vänliga och pålitliga ögon. Jag gillar dem. Hur som har jag inte lust att skriva här, jag är för nyvaken och The Script förför mina öron. Fast jag mår bra, bortsett från att jag antagligen fått bihåleinflammation vilket gör lite ont, så nu missbrukar jag nässpray som ger mig näsblod. Ondcirkel.se! 

Ha en bra dag!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar