tisdag 22 februari 2011

Time after time

Tjenahejsan!

Vaknade vid tio i sju imorse och begav mig mot Ekgården för vik, är på småbarnsavdelningen med mammas gamla arbetskamrat vilket är mycket trevligt. Dock är ju småbarn inte så sociala av sig men jag får gosa i alla fall, fick en timmes rast medans barnen sover och nu sitter jag här. Tog en rask promenad runt Dalen innan jag gick hem, det var skönt och en ganska smart val i och med att vi sitter inne typ hela dagen. Stört god lunch fick vi också, ja jag slutade med detoxen för det sög purjo och jag var svimfärdig hela dagen och jag fick kaosmage, min mage som blivit bra igen liksom.. Så nej, jag tänker inte detoxa mer.

Nu ska jag njuta av tystnaden i lägenheten och kolla runt lite innan jag ska tillbaka igen, slutar klockan fyra :)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar