tisdag 15 februari 2011

Dancing with tears in my eyes.

Jag bubblar, jag är sprudlande och jag är trött men det gör ingenting för allting blir så mycket bättre med ett skratt. Framtiden ser ljus ut, jag siktar så långt framåt som jag kan och jag håller tummarna för att allt ska klarna för mig. Det finns fortfarande frågetecken, svar på frågor som krävs och jag har en hel hög att gå igenom men jag tar lite i taget och jag skrattar däremellan. För trots all skit och alla tårar och all smärta så har jag knutit band till människor, människor jag aldrig kommer förlora och det är dem människorna som får mig att le och skratta sådana här sena kvällar. Minnen är det mest värdefulla vi har, fast å andra sidan är relationerna i dagsläget mer värda än guld. Att den fina herrn gjort mig sällskap vid datorn och mobilen gör att jag känner mig lite gladare än innan. Sommaren är mer än välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar