onsdag 16 februari 2011

Keep on rockin' it's a free world.

Godmorgon världen! 

Vaknade för 30min sedan och har nyss ätit frukost, ska snart klä på mig och sminka mig för att ta en promenad. Får se vart jag hamnar men en skön uppfriskande promenad ska det bli i alla fall och en sväng förbi banken :) Glad som en äggobert är jag idag i alla fall och det kommer ingen kunna ändra på, för jag är verkligen lycklig idag. Somnade lycklig av fina sms och vaknade lycklig till minnet av dem. Så mycket kloka saker sades under hela gårdagen, vart jag än var eller med vem jag än var så sas något klokt och jag suger ju åt mig allt som en svamp så det var antagligen därför alla konstiga tankar gick så fort att trassla ut igår. 

Hur som, den här låten får mig att tänka på allt som händer just nu och jag önskar jag kunde sjunga ihop en sådan för att berätta allt om mig men jag tar det i doser istället och hoppas att det finns tid och ork att höra allt :)
If you wanna know
Here it goes
Gonna tell you this
The part of me that'll show if you're close
Gonna let you see everything
But remember that you asked for it
I'll try to do my best to impress
But it's easier to let you take a guess at the rest
But you wanna hear what lives in my brain
My heart, will you ask for it, for your perusing?
At times confusing, slightly amusing
Introducing me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar