torsdag 24 februari 2011

Nyss så träffa jag en krokodil som körde runt i en bil.

Godmorgon! 

Utvilad tjej som skriver men jag måste berätta om en väldigt hemsk sak, jag fick min mens idag, fast det är inget problem i sig men med den kom en sådan där killer-mensvärk som jag vanligtvis bara får en gång om året. Vaknade i morse av att det gjorde så förbannat ont, så nu tycker jag synd om mig själv. Hade ett vettigt samtal med Mr. Fab igår, ett sånt där som jag brukar ha med mina närmsta hade jag med honom, vi diskuterade saker och människor och vi kom fram till väldigt mycket vettigt. Sen att jag somnade i hans öra var väl desto mindre gulligt men vadfan, jag är en hårt arbetande kvinna som är sjukligt trött jämt. Lite pinsamt är det ju dock. Hursom ska jag tvätta idag, kanske göra något mer om jag orkar sånt eller så ska jag bara dega. För jag har något kokandes i kroppen + mensvärk. Bara den kombinationen borde vara olaglig.. ;)

Nej, sortera tvätt och äta frullebulle!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar