torsdag 17 februari 2011

Gimme some lovin'

Tjenixen!

Hemma efter en liten shoppingtripp i Skärholmen, dock köptes enbart en flaska vin till vår värd som var Johan. Vi åt supergod mat, hemmagjord fylld pasta med tre olika fyllningar. Det var: Ricotta och Spenat, Tomat och Basilika och en med Parmaskinka och Parmesan. Smaskens! Till det fanns det en gorgonzolasås och en tomatsås. Det var riktigt gott. Efter maten drog vi in i vardagsrummet och kollade på Scary Movie innan jag och Diana traskade mot bussen. Pratade om sex hela vägen hem och nu sitter jag här. Trött i ögonen och med seriösa funderingar på att sova inom den närmsta timmen. Ska upp relativt tidigt imorgon, måste upp vid 9 då mitt tåg hemifrån mot Ösmo går klockan 11 någonting. Det kommer bli en supermysig dag och på fredag är det först tvättstugan på morgonen och vad som händer sen det vet jag inte men en lunch med bästisen min tror jag minsann vi sa! Kinamat forever in my heart! <3

Nu ska jag tvätta bort mitt smink som inte blev bra idag och borsta naggisarna samt preppa mitt hår inför lockningen imorgon, vill man va fin får man lida pin! Tack Johan och Diana för en ypperligt fin kväll!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar