tisdag 1 februari 2011

It's my life!

Jag sitter och laddar inför mitt träningspass, känner på mig att det kommer bli superduper kul, dock är det ju alltid nervöst när det typ är dans då man ska lära sig steg och sådant men har läst mycket bra saker om Dans Fuego på bloggar och andra ställen så jag tror det kan bli riktigt kul. Tänkte få igång en riktig träningsrutin, oavsett om jag får jobb eller vikariat så ska jag träna fem dagar i veckan och sen om det blir själv eller om jag och Diana kan passa in tider så kommer det bli jättebra. Väntar på ett formulär från polismyndigheten så att jag kan ställa upp mig på vikarielistan på Dalens alla förskolor. Känns skönt att det liksom kommer bli lite mer klirr i kassan, för jag är så trött på att vara arbetslös och känna att jag lever på mina föräldrar mer än jag är van vid. Vill kunna betala allt för mig själv igen, känna mig självständig och så. Så det är mitt mål, vad är ert största mål för 2011? Mina är att leva som jag vill, bli mer hälsosam och bli självständig igen. Imorgon blir det tidig träning hoppas jag, sedan ska jag till AF och sedan ska jag jobba :) Kommer klirra lite mer i kassan denna månad än förra förhoppningsvis, vilket betyder att jag kommer kunna unna mig massor olika roligheter men snart åker jag ju till landet och mina fina människor så en rolighet är ju redan inplanerad.

Nu ska jag dra på mig träningskläderna och börja promenera i riktning mot Hornstull, sedan får vi se när jag kommer hem, då skriver jag mer! Kan ta med mig kameran och fota eftersom jag glömde det häromdagen! Självklart får ni även en uppdatering på vad jag tyckte om passet, låter det bra?  Ha en fin tisdagskväll!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar