tisdag 8 februari 2011

Du har något extra.

Jag är trött, mina ögon svider, jag känner mig förvirrad och ledsen och den här dagen har varit bra. Har svullat skrabbelucker som jag ställde mig och lagade, på torsdag ska jag baka som typ "tack" för den här veckan på dagis :) Tycker ju om att baka så då kan man väl inte missa ett sådant tillfälle. Ska snart knyta mig och ramla ner i sängen för annars kommer jag inte orka upp imorgon. Börjar klockan åtta imorgon, så det blir frulle med barnen! Imorgon var det tydligen äggmacka och mjölk, låter ju helt okej faktiskt. 

Aja, ordbajsarn ska sluta bajsa ord och sova istället för jag ser typ inte skärmen. Hoppas på pyssel med fina barnen imorgon, det vore så himla fint! :) För övrigt vet jag två till tatueringar som kommer göras detta år :) En tillsammans med Sussie och en för min egen skull, eller ja det är ju den med Sussie också, men den andra kommer representera mig som fan. Precis som den på min handled! :)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar