lördag 5 februari 2011

Sanningens minut.

Jag orkar inte med mig själv, jag orkar inte med den här smärtan, jag orkar inte med tankarna och jag orkar definitivt inte att du är där och inte här. Jag vill skrika, jag vill gråta och jag vill slå. Inom mig så gör jag allt det där, inom mig så blöder det. Jag är så förbannat trasig, så trasig att du aldrig sett liknande. Jag har jobb planerat fram tills söndag om en vecka, efter det drar jag. För jag kan inte stanna i det här längre, jag kan inte stå här och se på längre och jag kan definitivt inte ta det du gör längre. 

Jag vill bara försvinna, jag vill sluta andas för ett tag och jag vill skrika, skrika hur illa du gör mig och hur falsk du är som gör såhär gentemot mig. Du bad mig vara ärlig, medan du själv för mig bakom ljuset hela jävla tiden. Jag orkar inte längre, det gör mig så förjävla illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar