onsdag 29 december 2010

Aloha

Imorgon åker min storasyster hem och även fast hon inte åkt än så saknar jag henne. Idag har jag varit i Farsta med Sussie, där vi träffade Robban och Emilia. Shoppade två nya bhar och lite smink, nu får det vara nog med shopping för ett tag framöver. Efter det stressade vi hem, jag gick till Diana och sedan kom Sussie dit. Vi pratade och "hängde". Sedan åkte jag och Sussie in till stan, åt Cajun i Kungshallen och såg filmen Easy A, som var riktigt grym faktiskt. Påvägen hem blev jag sugen på förändring av mitt hår så Diana ska få fundera ut nå snyggt och sedan så har vi varit hemma med mamsen och hennes vänner och snackat, skojat och myst. Nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ur min görmysiga kofta ner i min ännu mysigare pyjamas och få mig lite sömn. Imorgon hade jag mer eller mindre tänkt städa och röja undan allting i mitt rum och strukturera lite mer inför nyår. På torsdag blir det även slumberparty med Diana, då blir det nagelfix och annat! :) Älskart!

Tack älskade Sussie för världens bästa dagar, tack hela släkten för glädjen och styrkan ni skänkt mig under julhelgen, jag är aldrig ensam och ni är världens bästa och tack Mimmi för att du ringer bara för att säga att du älskar mig. Det gör så mycket. Tack till er alla att jag har äran att ha er i mitt liv!

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar