tisdag 14 december 2010

Pack up your problems!

Vaknade vid tio idag men låg i sängen och mös tills klockan blev elva. Klev upp och åt macka till frukost samt mitt dagliga intag av vitaminer och dagen till ära även en treo då jag hade en förbannad huvudvärk när jag vaknade. Det hjälper så jävla fort med treo och det försvinner så snabbt. Kan inte göra annat än att älska't! Sen dess har jag sprungit upp och ned i tvättis, väldigt rogivande och lugnande faktiskt, har även fått tummen ur röven och fixat min hylla i rummet som har varit lite skevt uppsatt men nu så, nu sitter den perfekt där den ska! :) Ska när jag är klar med tvättis börja fixa i rummet, fixa runt lite. Böcker ska ner i lådor, dem som inte läses alltför ofta, hyllor ska dammas, foton ska ramas in och jag ska även påbörja min minnesvägg! :) Det kommer bli finfint när det blir klart men det kommer ta sin lilla tid vill jag lova. För idag blir det mest nedplock och upplock och grovstädning, så som dammsugning och skurning! Funderar även på att baka, har två julcupcakes jag vill pröva på och en saffranskola som lät supersmarr, ska se om jag kan hinna med det också. Annars får jag göra det en annan dag. Har så mycket projekt i mitt huvud just nu att det bara snurrar hela tiden. 

Aja, nu kom mami hem och jag ska fixa tvätten och en del av Cornelias julklapp och fixa bilderna från Diana in på ett USB :) Sweeeeet pancake!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar