fredag 24 december 2010

Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Ja så vad bjuder lilla jag på för mat? Jag har ingen direkt standardrätt, ingen signaturrätt än men det kanske är lite för tidigt? Idag bjuder jag på julbord, det kanske duger såhär på julafton? Jag tycker jättemycket om att laga mat, dels att prova nya recept med olika maträtter men det är minst lika roligt att laga husman. Det är olika med andra ord. Så, vad jag än kan komma på och vad mina gäster behagar så lagar jag det. Svar nog på er fråga? Dock tycker jag att det är roligare att baka.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

God jul förresten älsklingar, fått öppna mitt morgonpaket från tomten nu, så snart blir det frukost och sedan kör dagen igång. Ska in till stan en snabbis vid elva ungefär, hämta min lön och fixa en liten hemlis, för sådana finns det ju väldigt många av såhär på julafton. Jag har lyckats väldigt bra hoppas jag med alla julklappar och jag gjorde dem lite personliga, sussies och eriks paket är väldigt gulligt. 

Men nu ska jag gå och hjälpa mamma med förberedning av julfrukost!

STOOOOR KRAM PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar