onsdag 22 december 2010

Never grow up babygirl!

Vi sket i godiset idag, det blev lite mer städ och prat istället. Imorgon ska vi vakna, glada och pigga för imorgon kommer bli en oerhört lång dag, jag och syster kom överrens med att försöka att inte gå varandra på nerverna så för att undvika bråk ska vi hålla ett jämt blodsocker under hela dagen. Jag skulle stå för morgondagens frukost, så det får bli en riktigt brak frukost, sedan kan vi ta lunch på stan eller ja i Farsta och middag äts ju tillsammans, där emellan får frukt vara ett energiupplagrings alternativ. Bra plan va? 

Nu ska jag duscha av mig alla konstiga känslor som kommer såhär kring jul, det kommer bli en suverän jul men någonting fattas mig. Det är bra tror jag, fastän det känns konstigt. 

Nu - dusch.

Godnatt, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar