söndag 19 december 2010

Light up!

Hemma efter en mysig kväll hos Binafina med bästis. Jobbet var lugnt, antar att folk handlade julklappar och en del av mig klagar inte medan en annan gör det. Tog ett tag att komma hem från binis, bussen och tunnelbanan klaffar ju inte direkt, 30min väntan på en tub kan göra vem som helst otålig men vi härdade ut. För övrigt är det fortfarande ohyggligt bra, så bra att jag knappt kan tro det. Känns som allting går lite för bra, kan det vara så? Önskar att det inte är så och att jag faktiskt kan få vara lycklig under den sista processen. För det finns en hel del kvar att arbeta med men jag tror dock det kommer underlätta om jag får vara glad och lycklig under den. Det är mitt mål i alla fall. Mitt andra mål är att komma ur dessa kläder och få tvätta bort mitt smink väldigt snart, det kommer bli så gött att få krypa ner i min säng och sussa tills imorgon bitti, dock ska jag upp om sex timmar. Kan väl kanske inte få allt, eller? 
Man kan ju alltid hoppas ;)

Alltid dessa frågor utan svar, allt jag säger är att en boll är rullad, vad väljer du - att sparka eller låta den glida förbi?

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar