söndag 26 december 2010

Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Om detta vore min sista dag skulle jag omringa mig av mina nära och kära, säga exakt hur jag känner för dem, göra mig säker på att dem vet exakt hur mycket jag älskar dem och sedan tatuera in alla som jag älskat på min kropp (varför har jag inte en jävla susning om). Sedan skulle jag antagligen göra saker jag alltid velat göra, kyssa en främmande människa på stan, visa tuttarna vid Nynäsvägen och skratta så mycket så jag får kramper i magen. Jag skulle ta vara på varenda sekund och bara njuta tillsammans med alla jag älskar. Sedan skulle jag nog äta massa god mat och dricka massa gott innan jag hoppar på ett tåg, för om detta var min sista dag och jag visste det, då skulle jag vilja dö i Sala. Där är jag hemma, trygg och där kan ingenting skada mig. 

Nu är jag dock glad att min sista dag inte är här än, inte vad jag vet i alla fall men om det vore så, så skulle jag göra såhär! Så nu vet ni det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar