fredag 3 december 2010

Låt aldrig hoppet försvinna.

Hemkommen från Diana uppenbarligen och skulle egentligen spelat biljard med henne och Aho men fick en känsla av att denna kväll kunde bli minnesvärd och vill ni veta en sak? Vi har ätit middag, myst och kollat Idol tillsammans hela familjen utan bråk. Vet ni hur mysigt det är eller? Att äntligen fungera som en familj utan bråk och alkoholproblem. Allting är definitivt inte färdigläkt, jag har fortfarande inte fått ett "förlåt" men jag kan inte haka upp mig på detta längre, jag älskar dem på precis samma sätt som dem älskar mig. 

Förövrigt blev det jättefina bilder som Diana tog, eller ja några av dem! Perfekta julklappar till diverse släkt och familjemedlemmar. Har faktiskt bara en julklapp kvar att fixa och det är Sussies, den är nästan klar men den är inte helt färdig. Jag älskar att pricka in exakt med personliga anekdoter. Vilket jag hoppas på att lyckas med idag, jag tror det åtminstone. 

Julen kommer bli bra i år igen, I can feel it! Jag längtar som ett litet barn och ska i vecka som kommer försöka mig på ett nytt recept som jag tänkte pröva innan jul så jag vet att det blir bra. 

Nu ska jag återgå till soffan, ha en trevlig lördagskväll! 
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar