onsdag 1 december 2010

Välkommen till min nya blogg.

Har bestämt mig för att skapa ny blogg, med ny design och på en ny plattform. Varför inte bara spacea lite extra då liksom. Har tidigare bloggat på blogg.se och metrobloggen så tänkte att jag nu ska pröva på en ny sorts bloggplattform och på det viset lägga det förflutna bakom mig och blicka framåt.

Året som har gått har varit både bra och dåligt för mig, bra på många sätt men även dåligt. Kort och gott har jag dock utvecklats som människa och äntligen börjat ta mig ur mitt gamla beteende som skapats av flera års förtryckta känslor och mobbning.

Har nu bestämt mig för att en gång för alla acceptera mitt förflutna som det är och gå vidare. Jag kan om jag vill och min vilja har aldrig känts starkare. Därför välkomnar jag er att läsa min blogg, om ni vill följa med in i min framtid och även få ta del av mina innersta tankar och funderingar. Självklart kommer det även skrivas om saker jag bakar, människor jag möter, shopping, kärlek, dramatik och allt annat som mitt liv faktiskt innehåller.

Avslutar med ett citat som jag tycker stämmer in "It might be a crazy life, but it's my life."

/Isabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar