onsdag 15 december 2010

Vem har tänt den stjärnan?

Hej på er gullegrisar!

Har sedan sist jag skrivit tryckt i mig en ipren, ätit middag, hämtat julkort i slussen, promenerat med diana och haft en trekant i telefonen mina fina vänner! Vi har planerat nyår och nu är allt typ 100, vilket känns skönt. Bara småpotatis kvar och det kan jag leva med. Förövrigt har jag inte gjort så mycket, ska strax krypa ner i min säng och kolla på The Big Bang Theory och ja, folk tycker det är skittråkigt men jag är helt frälst. 

Nu vet ni det, börjar bli yr i kolan igen så antar att febern är tillbaka. Skit på dig feberjävel och denna jävla ledvärk som jag fått tillsammans med denna sjukdom. Sug snopp för imorgon ska jag rocka järnet på med allt o alla. För jag köpte silvriga stjärnor till min sminkning, hur jävla cool är inte jag på en skala? På ICA för 15 kronor, budget tips liksom!

Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar