lördag 11 december 2010

Mikrofonkåt

Goddagens folket!

Skrev inget i morse och det beror på att jag prioriterade mys med familjen. Jobbade i alla fall idag och det var relativt mycket att göra hela tiden vilket var skönt :) Jag gillar när det är mycket o göra, dock har jag en förjävla träningsvärk så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det gör ont i mina tuttar, som om något typ använt dem som boxningssäckar, aj! Mina stackars tuttar, dock har jag ont i hela kroppen men det är något fruktansvärt jobbigt att ha ont i tuttarna, så nu vet ni det. 

Idag var jag en sötkorv till bästis, min finis har en dålig dag så då kilade jag förbi Sergels Torg och köpte med mig hennes favorit donut + ett kort till det. Bara en liten gest att visa att jag finns där, fastän hon redan vet det!

Nej ni, ska snart studsa ner i ett bad med ansiktsmask och bara gosa för mig själv. Sen tror jag minsann det blir filmmys med mig själv i sängen :) 

Ha en superb lördag!

LOVEBOMB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar