onsdag 15 december 2010

Didn't we almost have it all?

Sådär ja, nu har jag städat klart, duschat och påbörjat middagen och givetvis hunnit sminka mig för det är ju såååå nödvändigt när man är trött o sjuk. Näe, kanske inte men det var rogivande måste jag säga. Dock blev det som väldigt många dagar på raken en riktigt tråkig sminkning med brungråa nyanser. Det är liksom inte färgglatt som tilltalar mig mest för tillfället. Vilket kanske är lite halvdumt med tanke på att dem flesta skuggor jag äger är färgglada men vadfan. Jag gör det bästa av situationen. Beroende på vad jag ska ta mig till o göra imorgon så tänkte jag faktiskt göra en färgglad sminkning för jag tror att jag kommit på en ganska awesome rosa sådan, i och med att jag hittade rosa strass stenar i mitt rum så blev det ännu roligare. 

Nej nu har jag bladdrat om onödiga saker igen, men ni fick en uppdatering i alla fall. Ska ladda över alla bilder från Sala and so on när jag hittar kamerasladden! :) Då blir det en bildbomb för er!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar