tisdag 21 december 2010

No more lifes torn apart.

Godmorgon. 

Jag vaknade som ett litet barn i morse och kände mig så lycklig, så hel och så tillfreds. Det är en skön känsla måste jag säga. Annars då, jo alla pakets mönster är klara, den som kommer bli bäst är nog paketet till Sussie och Erik, tyckte det blev jättefint. I övrigt knixade jag ju ihop min julklapp till Kimmie och kom även på en annan present till en annan vän, som jag tänker fixa på torsdag. :) Idag kanske vi kan hinna med träning också, sen blir det träffa Kimmie och det viktigaste med hela den här dagen. Min lillasysters julspel, jag brukar för det mesta skratta mig igenom dem, fast jag är en väldigt stolt storasyster. Hon är så fin min lillasyster och väldigt jobbig men mest av allt väldigt fin! Snart är det julafton, jag längtar så men mest av allt längtar jag till juldagen. Till att få umgås med min älskade familj och bara spendera tid, höra vad alla har att säga, lyssna till historier se nyfikenheten glimra i Frida och Felicias ögon och även i Cornelias när hon låter det hända. Fnissa åt saker med Sussie och kramas med Farfar. Se hur folk ler och blir glada över julklappar, barnens förväntan blir uppfyllda och dem vuxna blir nöjda. Ja, jag är jultorsk!

Nu ska jag börja min sminkning och se om jag kan få till en vanlig brunsotning, precis som jag vill ha den. Det kan väl inte va så svårt? Så blir det röda läppar till det idag + att jag har tantlockar i håret, det står åt alla håll. Fast jag är söt i alla fall. 

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar