söndag 12 december 2010

The sky is the limit

God eftermiddag både herre och fru!

Hemma efter en väldigt lugn dag på jobbet, konstigt att så fort pappa tar in Vincent att jobba så blir det lugnt och när jag är ensam så är det mycket. Konstigt, konstigt! Aja, somnade ganska fort igår efter att ha träffat Julia en snabbis på söder. Blev ett spontanryck och det ångrar jag inte, ett år sen vi sågs sist så det var skönt att bara "catch up" lite snabbt över ett glas vin :) Sov som sagt väldigt gott och ville definitivt inte gå upp när klockan ringde i morse, dock kom jag upp i tid och var på jobbet tidigt så jag kunde byta fritösolja och fylla på ketchupbomber, hann även hacka upp och fylla på allting. Kände mig mäkta stolt över det. Känns som om förkylningen mamma och cornelia haft är påväg åt mitt håll är helt slut i kropp och huvud och är varm o kall om vartannat, känner mig smått förvirrad också men det gör jag ju jämt!

Snart kommer familjen + farmor hem från lillskitens luciakonsert och då blir det familjemiddag och sedan ska jag nog träffa Mimmi. :)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar