onsdag 22 december 2010

Excuse me miss but I can I get you out of your panties.

Har slitit som ett djur idag men nu är rummet rent, även hallen har fått sig en dust, badrummet skiner mer eller mindre, pappa ska dammsuga och torka alla golv imorgon men i övrigt är det done deal på mina ansvarsområden. Känns jätteskönt men dagen har bara rusat förbi, ska snart med hjälp av lillskiten koka Kola, kanske knäck och om vi hinner så ska det rullas mozartkulor också. Det är mycket som ska hinnas med och imorgon blir det desto mer. Imorgon ska det köpas gran, handlas julklappar, lagas mat och godis samt slå in alla paket och självklart klä granen. Jag längtar efter julaftonsmorgon nu, längtar tills jag får kramas med släkten och det jag längtar mest efter är juldagen då vi alla kommer vara samlade. Julhelgen brukar vara stressig men ack så jävla mysig. Har även hunnit med att måla naglarna, orkade inte med min tidigare "design" som var grön, röd och silvrig så numera är mina naglar enbart röda, dock med ett helt underbart nagellack, jag älskar färgen. Det är Mavala's Satin. Tror det kommer bli en ny favorit, minns inte ens när jag köpte det men fann det när jag rensade mina hyllor i badrummet, där fann jag även några sminkborstar bland annat min concealerborste från MUS, en helt underbart bra borste, borde skaffa fler därifrån. Dock håller mina Lindex borstar måttet än så länge :)

Ska inte sitta här för länge, har lite paket idéer kvar och borde även kolla in vad småkusinerna ska få i julklapp, för visst har väl dem också varit snälla i år :)

Mavala's Satin, en lätt skimrande nästan blodröd färg. Väldigt fin såhär till jul!


Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar