fredag 17 december 2010

It brought me to you

Vaknade för ett tag sen efter en riktig kass nattsömn. Har hostat och lillasyster har blivit kräksjuk så jag vaknade av hennes uppkast hela natten. Själv har min hals växt igen känns det som, ska se om jag kan bättra på med thé och försöka få i mig nån macka kanske. Vet inte hur det blir med träning men jag får känna av lite, annars tänkte jag ringa mami och be henne ta med sig lite pyssel från jobbet så jag kan pilla lite till julklapparna mina. I helgen blir det jobb, kommer säkerligen bli mycket för jag är ensam och det är ju trots allt sista advent. Så vad tror ni, big-slam? Det tror jag också! 

Nej ni, dags att försöka med frukost och sen kolla runt lite, känna efter och kanske träna. Hör av mig när jag vet mer!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar