torsdag 9 december 2010

This is my now

Hemma efter en sväng på stan och sitter nu och dunkar musik på hög volym, ska kasta in en asbra låt med Jordin Sparks som jag missbrukat den senaste veckan. Det är verkligen en "power" låt. Nere på stan fyndade jag 3pkt lösfrallor var till mig och diana, även ett nagellack som jag ska måla naglarna med strax som kommer passa in till den övriga outfiten jag tänkt mig.

I övrigt så har jag inte gjort så mycket, ska snart gosa ner mig i farfars fåtölj med filt och mystitta på tv. Känner att jag skulle kunna sova lite till faktiskt! :) Funderar på att lägga fram en idé om en utlandsresa i sommar till några härifrån och några från Stockholm. Vore så jävlars roligt :)

Nej ni, nu ska jag gosa ner mig, låten kommer här!

Pussis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar