onsdag 29 december 2010

Create a distraction with your stick baby.

Min älskade Sussie har åkt hem, jag har läst ut ytterligare en bok och jag har åkt på en rackarbajsare förkylning. Hostar upp mina lungor, snorar och är allmänt död. Har legat i pyjamas fram tills för 40min sen då jag rörde mig ner till Ica för att handla kaffe, mjöl och treo. Jag har ett ganska skönt förhållande med treon nu då jag börjar få febertoppar. Nu kanske ni tror att detta kommer hindra mitt nyårsfirande? Icke sa nicke, jag kommer inte låta detta sänka mig om jag så ska trycka i mig ett helt rör treo och en flaska sprit så ska jag festa utan dess like på nyår. Mitt år kommer bli 2011, jag säger så varje år men i år håller jag tummarna lite extramycket för att det ska bli bra. Det kommer bli bra, okej? Det kommer bli suvve säger vi istället, nu snurrar mitt huvud och jag mår lite smått illa, snart dags för en till treo och lite film kanske! Eller vad vet jag, ska baka tänkte jag, kanske lite kladdkaka att avnjuta med grädde i min ensamhet i sängen, när jag blir frisk ska jag gymma igen, jag lovar. Det ska bli nog med gottefasoner men jag är sjuk så jag får tycka synd om mig själv.

Dessutom har jag flyttat in i mitt reafynd, min kofta alltså. Den är sandfärgad, dubbelknäppt och görgosig. Nu vet ni det.
 
Pussen

2 kommentarer:

  1. Åh tack för de orden!
    Ska försöka komma med lite mer frekvent text att läsa. :)
    Men har varit som en slumrande zombie, vilket så småningom jag kommer skriva om varför det varit så :)
    Min jul var insnöad men helt okej ändå...
    och nyår det återstår att se vad den har att bjuda på, vad jag vet är i alla fall att 2011 kommer bli ett strålande år :)
    Hur har jul och nyår varit för dig?

    SvaraRadera