torsdag 16 december 2010

I was born to get wild, that's my style.

Har kollat på Oprah där Eclipse gänget var med, stört vad galna brudarna va. Fast vem skulle inte halvdö om Robert Pattinson kom och knackade på ens dörr. Annars har jag gnällt och klagat och hatat mig själv för att jag gnäller och klagar men det kommer liksom av sig självt när man blir sjuk eller åtminstone när jag blir sjuk. Har så ont i halsen, nacken, näsan, huvudet och alla leder. Känner mig som Agda 98, minst. Fast för tillfället försöker jag motivera mig med bra musik och tanken på att jag ska leka med smink idag innan jobbet. Det kommer bli en ganska cool sminkning. Hoppas jag. 
För övrigt måste jag berätta en sak, i förrgår när jag rensade saker så hittade jag ett kort med en text på från en av min mammas äldsta kompisar. Fick det kortet av henne i samband med att Cornelia föddes, för att jag inte skulle känna mig bortglömd eller mindre värd. Har dock inte läst eller sett det sen dess tror jag men nu hittade jag det (för ja, jag samlar på födelsedagskort eller ja sådana kort i allmänhet som jag får). I alla fall så kom jag att tänka på hur mycket jag saknar henne, var väldigt mycket hos henne när jag var typ 8-11 år ungefär. Sedan så fick hon sitt andra barn och jag blev en obstinat tonåring, för att komma till saken så kom jag på att jag verkligen saknar henne och att det vore så kul att ses igen så jag fick hennes nummer av mamma och skickade iväg ett sms så på onsdag nästa vecka ska vi träffas och ta en fika och prata och nån gång efter nyår så ska jag åka till hennes familj i Nynäshamn och vara där en dag, ska bli kul att träffa hennes äldsta dotter också för henne har jag väldigt mycket minnen ifrån när jag var hos dem. Dessutom är hennes make en stört roligt person, så man lär ju inte ha tråkigt.

Nu ska jag påbörja min sminkning!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar