måndag 27 december 2010

The happiest girl in the world.

Hej världen! 

Tänkte väl berätta lite om min gårdag och min dag, igår så shoppade jag som jag skrev och sen vart det julafton nummer tre hos mormor och morfar, blev god julmat och trevligt snack med släkten och världens bästa julklappar typ. Fick en asfin shabby chic fågelbur av min morbror med familj, pyjamasbyxor, duntofflor och bok av världens bästa morföräldrar. Efter denna jul är jag så glad att jag skulle kunna dö typ. Absolut inte enbart för klapparna, utan också för att det har varit en av dem bättre jularna jag haft. Varit mysigt och genuint trevligt alla dagar,  inga fylleslag utan bara värme och kärlek. Låter säkert jättegay men det har varit så och jag är så laddad av kärlek och hopp att jag kan klara allt för tillfället. Svävar mer eller mindre på moln, att jag får umgås med min Sussie tills Onsdag är inte heller något jag klagar på, jag är så jävla lycklig för tillfället. Imorgon ska jag pynta mask med Diana men först blir det sminkshopping och mys med Sussie, sedan efter pyssel med Diana blir det middag+bio med världens bästa i stan. Så jävla göttigt så jag blir fet på kuppen! Idag har jag i alla fall gjort staden Stockholm med Natta och Sussie, kom hem med den seriöst mysigaste koftan ever och litet annat smått o gott, bland annat tre nya böcker då jag läste ut den jag fick igår, igår. ;) Så alla som vill läsa något bra - Elsas mode och Elsas värld! Böcker i världsklass!

Nej, nu ska jag fixa mina naglar i någon fin färg! :)
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar