torsdag 16 december 2010

BILDBOMB

Här kommer bilder från Sala, veckan som gått och bilder på mig vilket är viktigast av allt! :D

Sala
Spökade lite utanför Linda tidigt på morgonen ;)

Och lite mer spöken! :)

Ehm, ja vägen utanför Linda.

Finfin solnedgång ovanför Sala parken :)

Min fina Linda!

Min "lamp-skylt" som jag älskade när jag var liten, för jag envisades jämt med mamma om att det var en lampa och inte en skylt.

Sala station

Sala!

Sala
 Övriga tillfällen

1500 marschaller som jag och Mimmi var på i söndags, formade 129 eller ja det blev 131 marschaller till ett kors vid västerbron!

Himlen såg sådär lagomt målad ut när jag knatade till Diana en dag.

Grisen hade en fiffi på BR!


Lilla jag
Ett glatt litet cp efter en dos lyckopiller!

Söt tjej i Sala

Söt tjej i Sala

Jag på promenad i iskalla Sala

Trött brud på tåget hem.

Gjorde en enorm och även min första Victory roll!

Hade idag en liten udda sminkning med stjärnor osv.

Stars are blind!

Andra sidan var bara lite stenig, så att säga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar