onsdag 22 december 2010

Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek heter Andreas Johansson, nu antar jag att man menar första kärlek som inte var på dagisnivå? För i sådana fall var och är det Andreas. Andreas är storebror till min barndomsbästis, han har även spelat en stor roll under min uppväxt då våra familjer varit nära vänner. Varför jag blev kär i honom var nog för att han var tillsammans med min faster Sussie och allt hon hade ville jag ha, logiskt? Alltså ville jag ha honom också. Fick till och med min far att tvinga honom dansa tryckare med mig på en logfest bara för att göra Sussie sur och med glädje kan jag säga att jag lyckades! Haha. Andreas är än idag en nära vän till mig och så även hans syster. Hans familj känns mer eller mindre som min och jag känner mig alltid hemma i deras närvaro.

Den första som jag var tillsammans med, var Björn Söderling. Vi var tillsammans i nästan 3år, från det att vi var 6-9år om jag inte minns helt fel. Dock tror jag han hade en tjej vid sidan om nu när jag tänker efter och därför tog det slut mellan oss. Det var ett fint förhållande, vi skickade kärleksbrev och träffades bara på somrarna ungefär. Vad vi gjorde resterande del av tid spelade nog ingen roll men på somrarna var det han och jag och våra kärleksbrev. Han var även en hejare på att måla krokodiler, ska se om jag kan rota fram den teckningen, för han har faktiskt ritat honom och mig som krokodiler med ett hjärta över. Väldigt sött, något sådant skulle ju inte sitta fel att få i dagens läge, haha! Även Björn var en nära vän i barndomen och är fortfarande en vän, tråkigt nog inte så närstående som jag hade önskat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar