fredag 3 december 2010

I stort behov av smärtstillande.

Sådär ja, färdigstädat är det dessvärre inte men man kan inte begära allt från en stackars liten flicka som mig. Är så sjukt utmattad och har den värsta mensvärken på länge, känns som om jag ska spy. Visst brukar jag få ont men det här är ju som om någon försöker döda mig, så alla ni som vill döda mig. Stop hating, det gör ont. 

En liten rolig sak med dagen är dock att jag och syster samt jag och diana ska plåtograferas hos Diana, hon ska alltså fota mig och lillasyster så vi kan ge bort bilder i julklapp eftersom det är vad mina äldre släktingar vill ha och sen ska Dianas lillebror fota mig och henne för att vi ska ha lite vettiga bilder tillsammans också. Det kommer bli megabra jö! 

Fast nu behöver jag åtgärda mitt hår, gå på toa och ringa systerysters skola!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar