torsdag 2 december 2010

Ett mysterium

Omotiverad brud har icke städat än, har istället kollat på när lillasyster och hennes kompis bakade och ska snart ställa mig och laga middag eftersom mor min ska på julmiddag med jobbet och pappa jobbar kväll. Blir chickybits med min nya passion couscous, så cpgott att jag börjar dregla varje gång. Dock ska jag skicka lillasyster till Ica så hon kan köpa lite cola light till mig och en cola zero till papi! Alla nöjda och glada liksom!

Fundelererar på att ställa mig och baka en mjuk pepparkaka lite senare om det orkas med. Måste dock städa, jag hatar att städa men det ska göras idag, åtminstone plockas i ordning! Måste organisera i sminket efter helgens bravader också, imorgon är det ju fredag så då ska man väl göra en märkvärdig sminkning antar jag ;) Även fast jag typ bara ska träna imorgon, vilket kanske inte är så bara men ändå.

Nu ska jag börja laga mat!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar